Show simple item record

dc.contributor.author STRATULAT, Iurie
dc.contributor.author BULGAC, Olesea
dc.date.accessioned 2020-09-15T10:38:30Z
dc.date.available 2020-09-15T10:38:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation STRATULAT, Iurie, BULGAC, Olesea. Strategii de promovare a produselor industriale. In: Международный конкурс студенческих научно-исследовательских работ по экономике. Vol. 2, 1 martie - 30 iunie 2018. Comrat, Republica Moldova, Comrat, 2018, pp. 210-212. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/9453
dc.description.abstract Prin strategii de promovare a produselor se subințelege ansamblul de acțiuni demarate cu scopul de informare și atragere a unui număr cât mai mare de clienţi potenţiali care ar fi satisfăcuți de produsele promovate acoperindule necesitățile. În condiţiile actuale ale dinamismului economicosocial, prezenţa cu succes a unei întreprinderi pe piaţă este din ce în ce mai dificilă. Concurenţa este foarte puternică în marea majoritate a domeniilor de activitate, astfel încât pentru a supravieţui şi a se dezvolta, entitatea trebuie săşi elaboreze o strategie de promovare a produselor sale. Pentru realizarea strategiei întreprinderea trebuie să comunice cu piaţa, trebuie săşi informeze potenţialii clienţi despre existenţa ei, despre modalităţile în care produsele pe care le oferă pot intra în posesia acestora. Întocmirea unei strategii de promovare nu se poate realiza fără o viziune unitară asupra tuturor componentelor mixului de marketing (politica de produs, politica de preţ, politica de distribuţie, politica promoţională). en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Comrat en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject publicitate en_US
dc.subject promovarea produselor en_US
dc.title Strategii de promovare a produselor industriale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account