dc.contributor.author | PECA, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T09:27:37Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T09:27:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | PECA, Ludmila. Experienţe e-learning la cursul Reţele de calculatoare în învăţământul superior. In: Intellectus, 2023, nr. 2, pp. 62-72. ISSN 1810-7079. | en_US |
dc.identifier.issn | 1810-7079 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.56329/1810-7087.23.2.07 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/25917 | |
dc.description.abstract | This article examines the impact and benefits of e-learning in higher education, focusing on student experience in the Computer Networks course. To evaluate the meaning of e-learning, the author used a complex questionnaire, applied to 98 students from the Technical University of Moldova. The results highlighted the importance of course structure, reliance on deep study, lecturer training quality, feedback and interaction, and use of digital resources. The article argues that e-learning has significant potential to improve academic performance, save time and costs, and provide access to quality educational content. The study highlights the significant contribution of e-learning to improving the learning process in higher education and to meeting the evolving needs of students and labor market demands. | en_US |
dc.description.abstract | Articolul de faţă examinează impactul și beneficiile e-learning în învăţământul superior, centrat pe experienţa studenţilor în cadrul cursului de Reţele de calculatoare. Pentru a evalua semnificaţia e-learning, autorul a folosit un chestionar complex, aplicat la 98 de studenţi ai Universităţii Tehnice a Moldovei. Rezultatele au scos în evidenţă importanţa structurii cursului, încrederea în studiul profund, calitatea pregătirii lectorilor, feedbackul și interacţiunea, precum și utilizarea resurselor digitale. Articolul argumentează că e-learning are un potenţial semnifi cativ de a îmbunătăţi performanţa academică, de a economisi timp și costuri și de a oferi acces la conţinut educaţional de calitate. Studiul evidenţiază contribuţia semnifi cativă a e-learning la îmbunătăţirea procesului de învăţare la nivelul învăţământului superior și la satisfacerea nevoilor în evoluţie ale studenţilor și cerinţelor pieţei muncii. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI) | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject | Technical University of Moldova | en_US |
dc.subject | high education | en_US |
dc.subject | resurse digitale | en_US |
dc.subject | învăţământ superior | en_US |
dc.subject | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.title | Experienţe e-learning la cursul Reţele de calculatoare în învăţământul superior | en_US |
dc.title.alternative | E-Learning Experiences in the Computer Networks Course in Higher Education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: