IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Analiza pieței și a mediului de marketing în scopul elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică

Show simple item record

dc.contributor.advisor MÎRZA, Sergiu
dc.contributor.author VLADIMIROV, Alexandru
dc.date.accessioned 2023-05-10T09:46:50Z
dc.date.available 2023-05-10T09:46:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation VLADIMIROV, Alexandru. Analiza pieței și a mediului de marketing în scopul elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică. In: Tezele celei de-a 75-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor și doctoranzilor, Universitatea Agrară de Stat din Moldova. Chișinău, 2022, p. 184. ISBN 978-9975-64-336-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-336-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/22747
dc.description.abstract Rezultatele prezentate se referă la analiza pieței și a mediului de marketing în scopul elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică. Scopul cercetării constă în efectuarea unei analize a pieței și a mediului de marketing premergătoare elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică. Pentru realizarea scopului propus au fost stabilite următoarele obiective: analiza economico-financiară a întreprinderii S.R.L. „Velistar”, studierea pieței și a mediului de marketing a întreprinderii S.R.L. „Velistar”, determinarea strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică S.R.L. „Velistar”. Cercetările au fost realizate în cadrul departamentului Economie, Marketing și Științe socio-umane. Ca obiect de studiu au fost selectate întreprinderile prestatoare de servicii de alimentație publică din Republica Moldova, inclusiv S.R.L. „Velistar”. În cadrul acestora au fost analizate piața și mediul de marketing. Au fost folosite următoarele metode de cercetare ca: analiza pieței și a mediului de marketing; analiza activității întreprinderilor prestatoare de servicii de alimentație publică din Republica Moldova, analiza mai multor date statistice. În baza rezultatelor obținute s-a constatat că, societatea cu răspundere limitată „Velistar” reprezintă o rețea de instituții de alimentație publică în care intră cafenele și restaurante care se află în municipiul Chișinău. S.R.L. „Velistar” a fost creată la 20 noiembrie 2008 ca urmare a reorganizării S.R.L. "ECLISIS". en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Agrară de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject studiu de piață en_US
dc.subject strategii de marketing en_US
dc.subject prestări servicii en_US
dc.subject alimentație publică en_US
dc.subject întreprinderi en_US
dc.subject piaţă internă en_US
dc.title Analiza pieței și a mediului de marketing în scopul elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account