Abstract:
Rezultatele prezentate se referă la analiza pieței și a mediului de marketing în scopul elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică. Scopul cercetării constă în efectuarea unei analize a pieței și a mediului de marketing premergătoare elaborării strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică. Pentru realizarea scopului propus au fost stabilite următoarele obiective: analiza economico-financiară a întreprinderii S.R.L. „Velistar”, studierea pieței și a mediului de marketing a întreprinderii S.R.L. „Velistar”, determinarea strategiilor de marketing a întreprinderii prestatoare de servicii de alimentație publică S.R.L. „Velistar”. Cercetările au fost realizate în cadrul departamentului Economie, Marketing și Științe socio-umane. Ca obiect de studiu au fost selectate întreprinderile prestatoare de servicii de alimentație publică din Republica Moldova, inclusiv S.R.L. „Velistar”. În cadrul acestora au fost analizate piața și mediul de marketing. Au fost folosite următoarele metode de cercetare ca: analiza pieței și a mediului de marketing; analiza activității întreprinderilor prestatoare de servicii de alimentație publică din Republica Moldova, analiza mai multor date statistice. În baza rezultatelor obținute s-a constatat că, societatea cu răspundere limitată „Velistar” reprezintă o rețea de instituții de alimentație publică în care intră cafenele și restaurante care se află în municipiul Chișinău. S.R.L. „Velistar” a fost creată la 20 noiembrie 2008 ca urmare a reorganizării S.R.L. "ECLISIS".