IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Principii moderne de promovare și vînzare a produselor viti-vinicole

Show simple item record

dc.contributor.advisor COVACI, Ecaterina
dc.contributor.author MORARI, Ionela
dc.date.accessioned 2022-03-28T09:06:24Z
dc.date.available 2022-03-28T09:06:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation MORARI, Ionela. Principii moderne de promovare și vînzare a produselor viti-vinicole: tz. de master: Programul de studiu: Oenologie, Enoturism şi Pieţe Viti-Vinicole. Cond. șt. COVACI, Ecaterina. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2022. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/19907
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Scopul şi obiectivele lucrării: indentificarea principiilor moderne de promovare și vînzare a produselor viti-vinicole Problema prevăzută în teză: Revederea potențialului promovării turismului in Republica Moldova fiind un factor de baza in dezvoltarea economiei țării. Obiectivele propuse pentru sustinere serveste elaborarea unor instrumente teoretico-practice care sa poata impulsiona valorificarea potentialului natural și antropic pentru majorarea eficientei economice și de asemenea asigurarea unei dezvoltari stabile și durabile a ramurii turistice, acestea reprezintă identificarea cailor de dezvoltare și promovare a turismului în Republica Moldova prin stabilirea unor strategii de dezvoltare și elaborarea politicii de promovare a turismului, mecanisme ce pot fi configurate în planificarea și dezvoltarea turismului în Republica Moldova. Cоncluzii și recоmandări: În conformitatea realizarii acestui obiectiv este necesara și implicarea administratiei publice locale pentru promovarea și de asemneanea initierea unor proiecte de promovare și dezvoltare prin atragerea de investitii și suport financiar. en_US
dc.description.abstract The purpose of the thesis: Reviewing the potential of tourism promotion in the Republic of Moldova being a key factor in the development of the country's economy. The objectives proposed for support are the development of theoretical and practical tools that can boost the use of natural and anthropogenic potential to increase economic efficiency and also ensure a stable and sustainable development of the tourism industry. Republic of Moldova by establishing development strategies and developing a policy for promoting tourism, mechanisms that can be configured in the planning and development of tourism in the Republic of Moldova. Conclusions and recommendations: In accordance with the achievement of this objective, the involvement of the local public administration is also necessary for the promotion and also the initiation of some promotion and development projects by attracting investments and financial support. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject turism en_US
dc.subject vin en_US
dc.subject viti-vinicol en_US
dc.subject strategie en_US
dc.subject gestiune en_US
dc.subject turism rural en_US
dc.title Principii moderne de promovare și vînzare a produselor viti-vinicole en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account