IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Tendinţe de implementare a educaţiei prospective în sistemul de învăţământ universitar

Show simple item record

dc.contributor.author REPIDA, Tatiana
dc.contributor.author LUNGU, Viorelia
dc.date.accessioned 2021-11-26T14:52:45Z
dc.date.available 2021-11-26T14:52:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation REPIDA, Tatiana, LUNGU, Viorelia. Tendinţe de implementare a educaţiei prospective în sistemul de învăţământ universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae. Ser. Ştiinţe ale Educaţiei, 2013, N. 9(69), pp. 34-39. ISSN 1857-2103. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18194
dc.description.abstract Tendinţele recente de dezvoltare socioumană şi tehnico-ştiinţifică determină nevoia de perfecţionare a sistemelor educaţionale. Interesul şi implicarea angajatorului în procesul educaţional universitar, prin expectanţele referitoare la pregătirea specialiştilor, a determinat creşterea interesului faţă de formare în funcţie de necesităţile societăţii prezente şi viitoare. Tendinţele de dezvoltare a învăţământului superior reflectă axarea pe dimensiunea prospectivă. În baza investigaţiilor şi analizelor realizate de noi, constatăm că implementarea dimensiunii prospective în educaţie constituie un pas important în dezvoltarea ştiinţelor educaţiei. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject educaţie prospectivă en_US
dc.subject modele pedagogice en_US
dc.title Tendinţe de implementare a educaţiei prospective în sistemul de învăţământ universitar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account