IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Aspecte specifice privind integrarea în grupul preşcolarilor a copiilor cu CES

Show simple item record

dc.contributor.author LUNGU, Viorelia
dc.date.accessioned 2021-11-25T10:28:16Z
dc.date.available 2021-11-25T10:28:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation LUNGU, Viorelia. Aspecte specifice privend integrarea în grupul preşcolarilor a copiilor cu CES. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani. Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 sept. 2015, Chișinău, Republica Moldova, 2015, 78-86. ISBN 978-9975-76-160-4. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18169
dc.description.abstract Educația trebuie făcută posibilă pentru orice copil, pentru orice persoană cu dizabilități, atât în familie cât și în grâdiniță, în școală, în grupuri sociale, în comunitatea locală. Teoretic, fiecare copil trebuie să aibă șanse egale la educație. Practic, rămâne în afara grâdinițelor un număr semnificativ de copii. Aceștea, cu timpul, vor fi marginalizați de către societate, nemaiputând fi nicicând socializați. Referindu-ne la copii cu dizabilități, este foarte importantă colaborarea specialiștilor din domeniul educației speciale, cu colegii din învățământ obișnuit, fapt ce va juta în deosebi integrarea copiilor cu CES în grup respectiv îl va ajuta să se realizeze în viață cu drepturi depline. en_US
dc.description.abstract For each child, education should be possible, for each person with disabilities, both in family and in kindergarten, in school, social groups or in the local community. In theory, every child may have equal opportunities to education. Basically, it remains outside the kindergarten a significant number of children. They will be marginalized by society and in time never can be socialized, Referring to children with disabilities is very important for their collaboration of specialists in special education with mainstream education colleges, which will help to distinguish the integration of CSN (Children with special needs) in the group and it will help them to achieve a full life. However, other children will be sensitized forward the problems of those children with special needs, will be more open to helping and will not be manifested indifference of the others problems. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject copii cu dizabilități en_US
dc.subject educație specială en_US
dc.subject children with disabilities en_US
dc.subject special education en_US
dc.subject education en_US
dc.title Aspecte specifice privind integrarea în grupul preşcolarilor a copiilor cu CES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account