IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Secția Inginerie Economică și Business by Issue Date

Browsing Secția Inginerie Economică și Business by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • BOSÎI, Natalia (Tehnica UTM, 2019)
    Eficiența activității antreprenoriale în mare parte este determinată de calitatea gestionării activelor circulante. Managerii sunt stimulați să descopere noi resurse și mobilități în a gestiona activitatea întreprinderilor ...
  • PEGZA, Ana (Tehnica UTM, 2019)
    Întreprinderea, producând, comercializând produse și servicii pentru satisfacerea nevoilor individuale sau colective, reprezintă factorul ce determină dezvoltarea economiei în societate.Oricare ar fi condițiile de activitate ...
  • MARCU, Agnia (Tehnica UTM, 2019)
    Contabilitatea a început să se dezvolte încă din Epoca Antică, prima metodă fiind registrele contabile,aceasta reprezentând și prima etapă de evoluție a contabilității. Contabilitatea este strâns legată cu economia politică ...
  • IURCU, Nadejda (Tehnica UTM, 2019)
    Succesul în orice domeniu de activitate social-economică poate fi asigurat numai prin folosirea rațională și eficientă a resurselor umane. În acest context este extrem de important ca toate activitățile din acest domeniu ...
  • PASCARU, Sergiu (Tehnica UTM, 2019)
    Pentru efectuarea diagnosticului stării întreprinderii se utilizează diverse metode de analiză economică și financiară, ce permit examinarea multilaterală și aprecierea diferitor aspecte ale activității ei. Elaborarea ...
  • EȘANU, Tatiana (Tehnica UTM, 2019)
    Pe parcursul vieții, fiecare anagajat s-a întalnit cu situații în care managerul său manifestă un comportament destul de variat pe parcursul activității sale. Acest comportament se datorează stilului de conducere și ...
  • REMARCIUC, Iulia (Tehnica UTM, 2019)
    Lucrarea dată „Algoritmul Formării Unui Brand” induce o temă profundă, care este foarte actuală în zilele de astăzi. Însuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi în activitatea de marketing a ...

Search DSpace


Browse

My Account