IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Bazele psihopedagogice de formare a atitudinilor de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică prin individualizarea şi diferenţierea instruirii

Show simple item record

dc.contributor.advisor PANICO Vasile
dc.contributor.author NOUR, Alexandra
dc.date.accessioned 2020-04-15T10:38:57Z
dc.date.available 2020-04-15T10:38:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation NOUR, Alexandra. Bazele psihopedagogice de formare a atitudinilor de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică prin individualizarea şi diferenţierea instruirii : spec.: 531.01 – Teoria generală a educației: tz. doct. în șt. pedagogice. Cond. şt. PANICO Vasile. Chişinău, 2019. 180 p. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/8005
dc.description Teza de doctor & Autoreferat en_US
dc.description.abstract Scopul cercetării este stabilirea fundamentelor științifice, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică prin individualizarea și diferențierea instruirii. Obiectivele cercetării sânt stabilirea reperelor psihopedagogice ale atitudinilor de învățare; determinarea reperelor teoretico-metodologice și elucidarea etapelor, fazelor diferențierii și individualizării instruirii; elucidarea sistemului de condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică; elaborarea Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare în baza individualizării și diferențierii instruirii; validarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject învățare en_US
dc.subject instruire en_US
dc.subject modele pedagogice en_US
dc.title Bazele psihopedagogice de formare a atitudinilor de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică prin individualizarea şi diferenţierea instruirii en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account