Show simple item record

dc.contributor.author CANGAȘ, Svetlana
dc.date.accessioned 2019-11-13T12:27:09Z
dc.date.available 2019-11-13T12:27:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CANGAȘ, Svetlana. Iluzii optice implicate in tendințele de modă. In: Creativity Technology Marketing - CTM 2017: proc. of the IVth intern. simpozium, Technical University of Moldova, 26-28 october, 2017. Chișinău, 2017, pp. 171-174. ISBN 978-9975-45-505-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-505-3
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/6776
dc.description.abstract Fiecare sezon vine să ne aducă noi impresii, noi raporturi ale segmentelor în ves-timentație, noi imprimeuri, facturi, textile, etc. corelate cu conceptul de design și cu capaci-tatea de creație a marilor dogme ale modei haute couture si pret-a- porter. Orice produs de îmbrăcăminte în secolul XXI are menirea de a împodobi sau de a forma o opinie iluzorie încadrata in contextul tendințelor modei sau încadrata în conceptul de design al sezonului. În acest articol se va prezenta coeziunea între concept și iluzii optice utilizate pentru a atinge scopul de produs de îmbrăcăminte încadrat în tendințele modei. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject concept en_US
dc.subject tendință de modă en_US
dc.subject raport al segmentului en_US
dc.title Iluzii optice implicate in tendințele de modă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account