dc.contributor.author | LUNGU, Viorelia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T12:33:01Z | |
dc.date.available | 2019-11-08T12:33:01Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | LUNGU, Viorelia. Raportul dintre educaţia prospectivă şi schimbare. In: Ştiinţele socioumanistice şi progresul tehnico-ştiinţific: conf. șt. interuniv., Universitatea Tehnică a Moldovei, 27 martie, 2009. Chişinău, 2009, pp. 178-188. ISBN 978-9975-45-116-1. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-116-1 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/6462 | |
dc.description.abstract | Într-o lume în evoluţia accelerată, nu mai este cu putinţă o reformă şcolară pentru o lungă perioadă de timp, ci o permanentă adaptare a acestea la nevoile societăţii în continuă schimbare. Reformele din învăţământ sunt provocate de diverşi factori sociali, economici, ştiinţifici, informaţionali, spirituali etc. Însă cel mai important factor al reformelor în educaţie şi învăţământ este chiar educaţia, ea însăşi fiind definită ca schimbare, provoacă schimbarea în cei educaţi, în mediile în care activează/vor activa cei educaţi, dar şi în capacitatea profesională şi în cadrul axiologic al subiecţilor primi ai educaţiei. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Tehnica UTM | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | educaţie prospectivă | en_US |
dc.subject | schimbare | en_US |
dc.subject | anticipare | en_US |
dc.title | Raportul dintre educaţia prospectivă şi schimbare | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: