Show simple item record

dc.contributor.author LUNGU, Viorelia
dc.date.accessioned 2019-11-08T12:33:01Z
dc.date.available 2019-11-08T12:33:01Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation LUNGU, Viorelia. Raportul dintre educaţia prospectivă şi schimbare. In: Ştiinţele socioumanistice şi progresul tehnico-ştiinţific: conf. șt. interuniv., Universitatea Tehnică a Moldovei, 27 martie, 2009. Chişinău, 2009, pp. 178-188. ISBN 978-9975-45-116-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-116-1
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/6462
dc.description.abstract Într-o lume în evoluţia accelerată, nu mai este cu putinţă o reformă şcolară pentru o lungă perioadă de timp, ci o permanentă adaptare a acestea la nevoile societăţii în continuă schimbare. Reformele din învăţământ sunt provocate de diverşi factori sociali, economici, ştiinţifici, informaţionali, spirituali etc. Însă cel mai important factor al reformelor în educaţie şi învăţământ este chiar educaţia, ea însăşi fiind definită ca schimbare, provoacă schimbarea în cei educaţi, în mediile în care activează/vor activa cei educaţi, dar şi în capacitatea profesională şi în cadrul axiologic al subiecţilor primi ai educaţiei. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject educaţie prospectivă en_US
dc.subject schimbare en_US
dc.subject anticipare en_US
dc.title Raportul dintre educaţia prospectivă şi schimbare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account