Show simple item record

dc.contributor.author ZELENSCHI, Angela
dc.date.accessioned 2019-11-07T08:00:14Z
dc.date.available 2019-11-07T08:00:14Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation ZELENSCHI, Angela. Probleme etice în activitatea de marketing. In: Ştiinţele socioumanistice şi progresul tehnico-ştiinţific: conf. șt. interuniv., Universitatea Tehnică a Moldovei, 1 aprilie, 2011. Chişinău, 2011, pp. 148-153. ISBN 978-9975-45-162-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-162-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/6298
dc.description.abstract Societatea contemporană poate fi considerată drept una de consum, o societate în cadrul căreia se pune un accent deosebit pe consumul unor produse în dependenta de necesităţi, cerinţe şi posibilităţi. Consumul reprezintă un segment important în mecanismul vieţii economice, deoarece prin deciziile de cumpărare, consumatorii determină vânzările şi profitul firmei. Din această perspectivă, societatea reprezintă un sistem de nevoi şi dorinţe umane, care solicită produse şi servicii oferite de afaceri. Nevoile umane constituie motorul întregii activităţi social-economice. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject etică en_US
dc.subject producător en_US
dc.subject consumator en_US
dc.title Probleme etice în activitatea de marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account