dc.contributor.author | LUNGU, Viorelia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-05T13:55:13Z | |
dc.date.available | 2019-11-05T13:55:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | LUNGU, Viorelia. Strategii de formare a competenţelor prospective în cadrul universitar. In: Ştiinţele socioumanistice şi progresul tehnico-ştiinţific: conf. șt. interuniv., Universitatea Tehnică a Moldovei, 5 aprilie, 2013. Chişinău, 2013, pp.162-167. ISBN 978-9975-45-258-8. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-258-8 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/6134 | |
dc.description.abstract | EP ca dimensiune a Ştiinţelor Educaţiei, accentuează şi aduce în prim plan necesitatea şi posibilitatea luării sub control a preocupărilor formative, într-o manieră globală şi orientată valoric, a construirii schimbării şi viitorului prin activitatea de proiectare, realizare, urmărire conştientă şi evaluare a transformărilor, la nivele şi grade diferite, ca vector al dezvoltării. Avînd ca reper teoria şi metodologia curriculumului, au fost propuse competenţele prospective, care pot fi formate/dezvoltate prin un şir de metode: analiza prospectivă, metoda proiectelor, problematizarea, etc. Metodele implică schimbări enorme şi în tehnicile de predare, astfel, organizându-se sistematic activităţi care-l vor ajuta pe student să-şi definească, să-şi explice şi să-şi verifice prin evaluare propriile sale valori. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Tehnica UTM | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | competenţa prospectivă | en_US |
dc.subject | educație | en_US |
dc.subject | metodă educaţională | en_US |
dc.title | Strategii de formare a competenţelor prospective în cadrul universitar | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: