IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Departamentul Ştiinţe Socio-Umane by Subject "economie de piaţă"

Browsing Departamentul Ştiinţe Socio-Umane by Subject "economie de piaţă"

Sort by: Order: Results:

  • CĂRBUNE, Natalia (Tehnica UTM, 2020)
    Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei deoarece stimulează cererea de bunuri şi servicii. Producătorii ştiu că publicitatea poate să vândă rapid un produs. Dacă un produs are succes o parte din profiturile ...
  • MOVILEANU, Pavel; BÎTCĂ, Vitalie (Tehnica UTM, 2011)
    Dacă sporirea bogăţiei stă la baza accentuării decalajului între potenţialitatea şi realitatea folosirii aparatului de producţie şi a forţei de muncă, apar următoarele semne de întrebare: pentru a opri accentuarea decalajului ...
  • DUMITRAŞ, Tudor (2010)
    Legea morală constituie baza legitimităţii eticii. Ce este legea morală? Legea morală este norma care cere conceperea binelui şi evitarea răului. Crearea binelui este o datorie a fiinţei umane. De unde vine această lege? ...
  • CIOCANU-COTOROBAI, Maria (Tehnica UTM, 2020)
    Politica reprezintă o structură de idei multifuncțională în baza căreia se trasează activitatea unui stat, a unei localități. Unii omeni declară că nu-i interesează politica. De fapt, ei nu-și dau seama că toată viața ...

Search DSpace


Browse

My Account