IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Departamentul Ştiinţe Socio-Umane by Subject "campanie electorală"

Browsing Departamentul Ştiinţe Socio-Umane by Subject "campanie electorală"

Sort by: Order: Results:

  • CĂRBUNE, Radj (Tehnica UTM, 2009)
    Într-o ţară democratică, alegerile sunt indicatorul atitudinii poporului faţă de putere şi de cursul promovat de ea. În condiţiile unui sistem pluripartit, alegătorii au posibilitatea de a influenţa real situaţia din ţară ...
  • MAFTEI, V. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2008)
    Psihologia socială este disciplina ce se ocupă de cunoaşterea legilor specificului comportamentului şi acţiunii umane în cadrul interdependenţei sociale. După Norbert Sillamy comportamentul constituie „conduita unui subiect ...
  • MAFTEI, Vitalie (Tehnica UTM, 2011)
    Tema tehnologiei campaniei electorale constituie astăzi una din cele mai importante în ştiinţa politică contemporană. Mai întîi de toate aceasta este determinată de specificul dezvoltării societăţii şi de mecanismul alegerilor ...

Search DSpace


Browse

My Account