IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Școala generală creativity – influența școlilor dotate și sistemului de învățamânt inovativ

Show simple item record

dc.contributor.author ȚAPORDEI, Victoria
dc.date.accessioned 2019-07-03T10:58:32Z
dc.date.available 2019-07-03T10:58:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ȚAPORDEI, Victoria. Școala generală creativity – influența școlilor dotate și sistemului de învățamânt inovativ. [Resursă electronică]. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, Universitatea Tehnică a Moldovei, 26-29 martie, 2019. Chișinău, 2019, vol. 2, pp. 105-108. ISBN 978-9975-45-587-9. ISBN 978-9975-45-589-3.(Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-587-9
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/3086
dc.description Resursă electronică en_US
dc.description.abstract Societatea zilelor noastre solicita, mai mult ca oricand, inteligenta si capacitatea creatoare a omului.„Intregul climat al viitorului, va situa capacitatile intelectuale in conditiile deplinei afirmari si va da un larg avansdorintei de cunoastere”. (Suchodolski, 2009) In urma analizei spatiilor de invatamant si sistemul de invatamant din R.Moldova, a fost depistat efectul direct pe care spatiile de studiu le au asupra comportamentului social si a rezultatelor elevilor. Introducerea in tema se realizeaza prin explicarea scopului si a motivatiei pentru cercetarea temei date.Urmandcu prezentarea metodologiei si a datelor, statisticelor referitoare la invatamant si sistemul educational in R.Moldova.Today’s society demands, more than ever, human intelligence and creative capacity. “The whole climate of the future, says Bogdan Suchodolski, will put the intellectual capabilities under the conditions of full affirmation and will give a broad advance to the desire to know. As a result of the analysis of the educational spaces and the education system in Moldova, the direct effect that the study spaces have on the social behavior and the students’ results has been identified. The introduction to the theme is done by explaining the purpose and the motivation for the research of the given topic. Following with the presentation of methodology and data, statistics on education and educational system in Moldova. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject indivizi en_US
dc.subject educaţie en_US
dc.subject scoală en_US
dc.subject inovaţi en_US
dc.subject creativitate en_US
dc.title Școala generală creativity – influența școlilor dotate și sistemului de învățamânt inovativ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account