IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Inginerie Mecanică, Industrială și Transporturi by Subject "marketing"

Browsing Facultatea Inginerie Mecanică, Industrială și Transporturi by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • AMBROSI, Grigore; VÎRCOLICI, Margareta (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2022)
    Îndrumarul metodic prezintă metodologia analizei ABC XYZ aplicată pentru optimizarea gestiunii stocurilor, minimizarea manipulărilor de mărfuri în depozite, elaborarea strategiei de gestionare a sortimentului, precum și ...
  • HOTINEANU, Alexandra; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2009)
    „Segmentarea strategică a afacerii" se referă la divizarea ansamblului activităţilor mediului intern al unei organizaţii , firmă sau întreprindere. Planul afacerilor strategice reprezintă un instrument special de conducere, ...
  • MOISEI, Ion (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2022)
    Ideea principală a proiectului este creșterea în continuare a calității serviciilor prestate de centrele de auto service și asigurării fiabilității de exploatare a autoturismelor. Pentru a satisface exigenţele manifestate ...
  • GRECEANÎI, Vladlena; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Sarcina transportatorului constă în satisfacerea economiei naţionale în ce priveşte transportul mărfurilor şi pasagerilor în volumul potrivit, timpul şi locul necesar. Un rol important îl are în cadrul procesului de prestare ...
  • POSTOLACHI, Cristina; ALCAZ, Tudor (Tehnica UTM, 2015)
    Apărut la începutul secolului al XX-lea în SUA, marketingul are o istorie relativ scurtă, reprezentând o consecinţă firească a evoluţiei relaţiilor de schimb şi, în special, a intensificării dificultăţilor pe care le ...
  • BIVOL, Elena; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Serviciile de transport sunt rezultate ale îmbinării raţionale a resurselor de care dispune întreprinderea de transport. Un rol important îl are în cadrul procesului de prestare a serviciilor, strategiile implimentate de ...
  • PETRACOV, Igor (Tehnica UTM, 2014)
    Antreprenoriatul este activitatea de fabricare a producției , executare a lucrărilor și prestare a serviciilor, desfașurata de cetațeni și de asociațiile acestora în mod independent,din proprie inițiativa, în numele lor, ...

Search DSpace


Browse

My Account