IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Impactul inteligenței artificiale asupra social media marketingului

Show simple item record

dc.contributor.advisor MEMEȚ, Diana
dc.contributor.author SCRINCIUC, Paula
dc.date.accessioned 2024-10-23T11:05:58Z
dc.date.available 2024-10-23T11:05:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SCRINCIUC, Paula. Impactul inteligenței artificiale asupra social media marketingului. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Universitatea Tehnică a Moldovei, 27-29 martie 2024. Chișinău, 2024, vol. 3, pp. 1977-1980. ISBN 978-9975-64-458-7, ISBN 978-9975-64-461-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-458-7
dc.identifier.isbn 978 9975-64-461-7
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/28275
dc.description.abstract Inteligența artificială (IA) a declanșat o transformare radicală în marketingul pe rețelele sociale (SMM), rescriind regulile interacțiunilor cu publicul. Această forță revoluționară permite companiilor să personalizeze experiența utilizatorilor, oferindu-le conținut relevant și captivant. IA automatizează sarcini repetitive, eliberând timp pentru strategii creative și oferind o asistență 24/7 prin chatbot-uri inteligente, sporind satisfacția clienților. IA duce campaniile de marketing la un nou nivel prin ținta precisă a reclamelor către segmente specifice de public, asigurând o eficiență maximă a investiției. Implementarea IA în SMM vine cu o serie de provocări care necesită o abordare responsabilă. Utilizarea responsabilă a IA, cu accent pe siguranța și confidențialitatea utilizatorilor, va permite companiilor să valorifice la maximum potențialul său, construind un marketing pe rețelele sociale etic, eficient și sustenabil, neputând să înlocuiască marketologii. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students: Chişinău, 27-29 martie 2024. Vol. 3;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject inteligență artificială en_US
dc.subject audiență en_US
dc.title Impactul inteligenței artificiale asupra social media marketingului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account