dc.contributor.author | DASCĂLU, Ileana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T11:53:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T11:53:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | DASCĂLU, Ileana. Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale = Research, development and innovation from the perspective of global ethics: Conferinţa Știinţifică Internaţională, Ediția a 4-a, Universitatea Tehnică a Moldovei, Chişinău, 12 mai 2023. Chişinău, 2023, pp. 56-65. ISBN 978-9975-45-971-6. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-971-6 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/26665 | |
dc.description.abstract | Articolul propune un comentariu asupra unora dintre ideile despre educaţie ale lui Henri Bergson. Prima parte va analiza şi contextualiza discursul său „Le bon sens et les études classiques”, iar cea de-a doua va urmări să identifice două implicaţii pentru filosofia educaţiei ale gândirii lui Bergson. | en_US |
dc.description.abstract | This paper aims to discuss some of Henri Bergson’s ideas on education. The first part will analyze and contextualize Bergson’s discourse on the“ Good Sense and Classical Studies”. The second part will identify two implications of Bergson’s thought for philosophy of education. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Henri Bergson | en_US |
dc.subject | educaţie | en_US |
dc.subject | viaţă | en_US |
dc.subject | studii clasice | en_US |
dc.title | Unitate şi narativitate în educație: o lecturǎ a filosofiei lui Henri Bergson | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: