IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Analiza procesului decizional al consumatorilor individuali

Show simple item record

dc.contributor.advisor MELNIC, Viorel
dc.contributor.author ȚOPA, Victor
dc.date.accessioned 2023-05-10T09:15:21Z
dc.date.available 2023-05-10T09:15:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ȚOPA, Victor. Analiza procesului decizional al consumatorilor individuali. In: Tezele celei de-a 75-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor și doctoranzilor, Universitatea Agrară de Stat din Moldova. Chișinău, 2022, p. 181. ISBN 978-9975-64-336-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-336-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/22744
dc.description.abstract Rezultatele prezentate se referă la analiza și evaluarea procesului decizional al consumatorilor individuali. Scopul cercetărilor constă în evaluarea şi analiza procesului decizional al consumatorilor individuali. Cercetările au fost realizate în baza datelor I.M. “EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY” S.A. Scopul propus impune soluționarea următoarelor obiective: studierea conceptului de comportament al consumatorului ca obiect al cercetării de marketing; Investigarea etapelor procesului decizional al consumatorului; caracterizarea tipurilor de decizii ale consumatorilor; analiza comportamentului consumatorului de bere pe piața din Republica Moldova. Cercetările au fost realizate la întreprinderea I.M. “EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY”. Au fost folosite următoarele metode de cercetare a procesului decizional al consumatorului individual: studii monografice, cercetarea directă cu ajutorul chestionarului, analiza economico-statistică. În baza rezultatelor obținute s-a constatat că comportamentul consumatorilor reprezintă conduita oamenilor în cazul cumpărării sau necumpărării bunurilor sau serviciilor, reflectând interacțiunea dintre percepție și impresie, de aceea este foarte important ca firma să știe de ce au nevoie consumatorii săi, pentru a le satisface în întregime dorințele și necesitățile, astfel încât aceștia să nu apeleze la alți concurenți. Sfera comportamentului consumatorilor este domeniul care se dezvoltă cu pași rapizi datorită clienților sofisticați, diversificării produselor, precum și a sectorului serviciilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Agrară de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject evaluare en_US
dc.subject consumatori en_US
dc.subject comportamentul consumatorului en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject proces decizional en_US
dc.title Analiza procesului decizional al consumatorilor individuali en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account