Motivația pentru acest studiu de cercetare a fost studierea practicilor actuale de e-learning și investigarea factorilor care pot fi folosiți și valorifică e-learning eficient.
Pentru realizarea scopului studiului, cercetarea sa desfășurat în mai multe etape și anume; revizuire a literaturii, studiu pilot explorator și experiment de lucru pe teren care a dus la contribuții majore. În primul rând, studiul de gestiune a condus la identificarea factorilor necesari pentru facilitarea e-learning-ului eficient. În al doilea rând, studiul pilot efectuat a condus la descoperirea unor factori considerați importanți pentru promovarea e-learning-ului eficient. Ca urmare, a fost dezvoltat un model inițial. Modelul inițial a fost apoi folosit pentru a dezvolta un instrument de chestionar utilizat pentru a efectua experimentul de lucru pe teren pentru a confirma modelul. Datele colectate au fost analizate folosind modelarea regresiei multiple iar rezultatele au arătat că au existat unele relaţii semnificative între variabile şi factori din model.
To achieve the purpose of the study, the research was carried out in several stages, namely; literature review, exploratory pilot study and fieldwork experiment that resulted in major contributions. First of all, the management study led to the identification of the factors necessary to facilitate effective e-learning. Second, the pilot study carried out led to the discovery of factors considered important for the promotion of effective e-learning. As a result, an initial model was developed. The initial model was then used to develop a questionnaire instrument used to conduct the fieldwork experiment to confirm the model. The collected data were analyzed using multiple regression modeling and the results showed that there were some significant relationships between variables and factors in the model.