Numărul de agenți care îi poate avea o companie simultan online în aplicație depinde de tipul de subscripție pe care o are compania, astfel diferite pachete de subscripție oferă un număr diferit de agenți care pot lucra simultan. Problema cu care se confruntă companiile care folosesc această aplicație și clienți lor constă în faptul că uneori numărul de utilizatori care au nevoie să interacționeze cu agenți este mult mai mare decît a fost plănuit astfel mărirea numărului de agenți ar ajuta însă el este limitat de subscripția care o are compania.
Pentru a soluționa această problemă, lucrarea dată încearcă să găsească un model de predicție pe baza seriilor de timp care va permite să fie prezis din timp numărul de agenți de care va avea nevoie compania astfel daca acest număr va fi mai mare decît cel care este în subscripția pe care o are compania acum atunci îi va fi propus un pachet cu un număr mai mare de agenți concurenți.
The number of agents a customer can have working simultaneously in the application depends on the customer’s subscription type. The more expensive the subscription package, the greater the number of agents a customer can have using them simultaneously. The problem faced by companies using this app is that sometimes the number of agents needing to use the tool is higher than the customer planned. The customer would ideally like to increase the number of agents allowed to work simultaneously instantly, but increasing the limit implies upgrading their existing contracts, which can take up to a whole week.
In order to solve this problem, the paper tries to find a prediction model based on time series that will allow predicting the number of concurrent agents that the company will need in the next month. If the customer is forecasted to exceed the limit in its subscription, the service provider can propose an upgrade ahead of time.