dc.contributor.author | DONȚU, Zaharia | |
dc.contributor.author | CIOBANU, Radu | |
dc.contributor.author | CIOBANU, Oleg | |
dc.contributor.author | TRIFAN, Nicolae | |
dc.contributor.author | VACULENCO, Maxim | |
dc.contributor.author | MALCOCI, Iulian | |
dc.date.accessioned | 2022-09-08T09:00:36Z | |
dc.date.available | 2022-09-08T09:00:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | DONȚU, Zaharia, CIOBANU, Radu, CIOBANU Oleg et al. Redarea prin oscilații a informației stocată și păstrată iar mai apoi la cerere recunoscută și extrasă. In: PROINVENT 2020. Salonul internaţional al cercetării ştiinţifice, inovării şi inventicii. 18-20 octombrie 2020, ed. 18, Cluj-Napoca, Romania, 2020, pp. 359-360. ISBN 978-606-737-480-3. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-606-737-480-3 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/21104 | |
dc.description | Lucrare în curs de brevetare în România nr. OSIM A/00998 din 16.12. 2013. Domeniul de aplicabilitate: Invenția se referă la domeniul educației. | en_US |
dc.description.abstract | Procesul de învățare în școală, studiere în instituțiile de pregătire a specialiștilor se face printr-o relație directă a învățătorului/profesorului cu elevii, studenții. La general se produce o interacțiune dintre două forțe: cea a profesorului, care ține de gând și cea care ține de timp în școală sau cea ce ține tot de gând în universitate. Are loc o mișcare care dă o rezultantă legată de modificarea unui produs. La baza acestei mișcări se află oscilațiile neliniare întrerupte și cu frântură sau o altă denumire oscilațiile migratoare. Un impuls al acestor oscilații este prezentat în figura alăturată și este redat procesul de studiere a unui obiect pe o durată concretă (un semestru) în universitate prin interacțiunea student-profesor sau în contextual celor prezentate a tandemului de forțe gând-gând. | en_US |
dc.description.abstract | The process of learning in school, studying in the training institutions of specialists is done through a direct relationship of the teacher with the pupils, the students. In general, there is an interaction between two forces: that of the teacher, who cares about the mind and the one who cares about time in school or the one who also cares about the university. There is a movement that gives a result related to the modification of a product. At the base of this movement are the non-linear oscillations interrupted and with fragment or another name the migratory oscillations. An impulse of these oscillations is presented in the next figure and the process of studying an object for a concrete duration (a semester) in the university through the student teacher interaction or in the context of the presented tandem of thought-thought forces is shown. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | invenţii | en_US |
dc.subject | inventions | en_US |
dc.subject | oscilații neliniare | en_US |
dc.subject | oscilații migratoare | en_US |
dc.subject | universităţi | en_US |
dc.subject | învățare | en_US |
dc.subject | learning | en_US |
dc.subject | non-linear oscillations | en_US |
dc.subject | migratory oscillations | en_US |
dc.title | Redarea prin oscilații a informației stocată și păstrată iar mai apoi la cerere recunoscută și extrasă | en_US |
dc.title.alternative | Oscillation of stored and stored information and then on request recognized and extracted | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: