Scopul lucrării reprezintă în eficientizarea managementului comercial în sectorul agro-alimentar prin intermediul platformelor e-comerț.
Obiectivul lucrării este în definirea conceptului de management commercial în sectorul agro-alimentar , fundamentarea unui concept privind cercetarea a managementului comercial, identificarea factorilor cu impact asupra dezvoltării sistemului de management comercial în sectorul agro-alimentar, determininarea dificultăților în realizarea managementului comercial în cadrul întreprinderilor agroalimentare.
Domeniul de studiu îl constituie aspectele teoretice şi practice privind eficientizarea managementului commercial în sectorul agro-alimentar prin intermediul platformelor e-comerț.
Teza constă din introducere, 3 capitole, concluzii și anexă. În primul capitol sunt reflectate conceptele ale comerțului, politicile comerciale, indicatori specifici activității comerciale și managementului comercial. În capitolul doi sunt analizate modalitățile de eficientizare şi automatizare a managementului comercial în sectorul agro-alimentar prin intermediul platformelor e-comerț. În Capitolul trei sunt subliniate problemele întreprinderilor autohtone ce țin de managementul comercializării produselor agroalimentare pe piața internă și pe cea externă.
The purpose of the thesis: presents in the efficiency of commercial management in the agri- food sector through e-commerce platforms.
The objective of the thesis s to define the concept of commercial management, substantiating a concept of commercial management research, identifying factors with impact on the development of the commercial management system in the agri-food sector, determining the difficulties in achieving commercial management in agri-food enterprises.
The field of study is the theoretical and practical aspects regarding the efficiency of commercial management in the agri-food sector through the e-commerce platform.
The thesis consists of introduction, 3 chapters, conclusions and appendix. The first chapter reflects the concepts of trade, trade policies, indicators specific to trade and trade management. Chapter two analyzes ways to streamline business management in the agri-food sector through the e-commerce platform. Chapter three highlights the problems of domestic enterprises related to the management of the sale of agri-food products on the domestic and foreign markets.