Show simple item record

dc.contributor.author NAZARIA, Vladislav
dc.date.accessioned 2019-04-04T09:17:34Z
dc.date.available 2019-04-04T09:17:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation NAZARIA, Vladislav. Educaţia/instruirea - ca strategie antisărăcie. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 1-14 decembrie, 2016. Chișinău, 2017, vol. 1, pp. 272-275. ISBN 978-9975-45-500-8. ISBN 978-9975-45-501-5 (Vol.1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-500-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/1520
dc.description Resursă electronică en_US
dc.description.abstract Sărăcia reprezintă o problemă globală majoră şi cu toate eforturile de reducere, ea continuă să afecteze un număr considerabil de persoane în plan mondial. Sărăcia unei persoane diminuează potenţialul ei economic, social, cultural, şi în felul acesta contribuie la scăderea potenţialului întregii societăţi. Astfel, o ţară săracă este acea care nu a valorificat potenţialul ei uman şi nu îl administrează eficient. Cel mai mic risc de sărăcie este înregistrat în gospodăriile conduse de persoane cu studii superioare, iar cel mai înalt risc - în gospodăriile conduse de persoane fără studii. Din aceste considerente, statul ar trebui să transforme „lipsa educaţiei din factor care menţine sărăcia” în „educaţia/instruirea ca strategie antisărăcie”. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject sărăcie en_US
dc.subject corupţie en_US
dc.subject strategii antisărăcie en_US
dc.title Educaţia/instruirea - ca strategie antisărăcie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account