dc.contributor.author | Mesager Universitar | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T12:07:35Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T12:07:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | FIMCM: sondaj „Evaluarea lucrului îndrumătorului de grupă academică”. In: Mesager Universitar. 2011, nr 3, p. 3. | en_US |
dc.identifier.uri | http://81.180.74.21:8080/xmlui/handle/123456789/14831 | |
dc.description.abstract | Se știe că îndrumătorul de grupă academică are un rol decisiv în trasarea unui făgaș optim universitar pentru studenţii anului întâi. Se știe că atunci când absolventul din învăţământul preuniversitar, obişnuit cu răspunsurile zilnice la lecţii, trece “hotarul” în sectorul universitar, unde nu mai este obligat să răspundă zilnic la lecţii și înţelegând schimonosit noua situaţie, poate să se delase, iar delăsarea să-l ducă la restanţe cu toate consecinţele neplăcute ale lor. De aceea îndrumătorul de grupă trebuie să conducă înţelept munca educativă astfel ca acest pericol degradant la studii să nu apară. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | FIMCM | en_US |
dc.subject | îndrumătorl de grupă | en_US |
dc.subject | Alexei Toca | en_US |
dc.subject | Victor Balan | en_US |
dc.subject | evaluare | en_US |
dc.title | FIMCM: sondaj „Evaluarea lucrului îndrumătorului de grupă academică” | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: