dc.contributor.author | BOTEZ, Ilie | |
dc.contributor.author | BOTEZ, Alexei | |
dc.date.accessioned | 2021-04-28T08:24:24Z | |
dc.date.available | 2021-04-28T08:24:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | BOTEZ, Ilie, BOTEZ, Alexei. De la ce începe mașina? In: Mesager Universitar. 2013, nr 3, p. 4. | en_US |
dc.identifier.uri | http://81.180.74.21:8080/xmlui/handle/123456789/14547 | |
dc.description.abstract | Un rod al multiplelor invenţii este maşina. Maşina care prelucrează pământul, înlocuind forţa a sute şi mii de muncitori, care asamblează microcircuite cu precizie superioară posibilităţilor umane şi care nu nesesită odihnă pentru recuperarea forţelor. Maşinile moderne sunt tot mai mult dotate cu inteligenţă, astfel încât nu numai să înlocuiască forţa umană, ci şi capacitatea acestuia de a gândi şi adopta decizii. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | maşina | en_US |
dc.subject | masa volantului | en_US |
dc.subject | fabricarea maşinii | en_US |
dc.subject | creativitate | en_US |
dc.title | De la ce începe mașina? | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: