Browsing Conferințe by Subject "firme"

Sort by: Order: Results:

  • VÎRCOLICI, Margareta; LÎSÎI, Aliona; SCUTARI, Zinaida (Tehnica UTM, 2013)
    Managementul strategic incearca sa realizeze o armonizare intre mediul extern al firmei si cel intern, urmarind permanent fenomenele interne si externe, prezente si viitoare. Pentru a intelege presiunile externe pe care ...
  • HOTINEANU, Alexandra; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Un element esential, in fundamentarea strategiei firmei, il constituie efectuarea de analize-diagnostic, proces extrem de laborios daca avem in vedere continutul metodologic al diagnosticarii si multidimensionalitatea ...
  • VÎRCOLICI, Margareta (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Motivarea angajaţilor este un element important al managementului prin care se influenţează eficienţa activităţii unei firme. Trecerea de la economia centralizată la economia de piaţă necesită schimbări esenţiale şi în ...
  • MARIAN, Gabriela; LATU, Lazar (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2011)
    Modernizarea este un proces care are la bază o strategie clară, anumite caracteristici şi criterii de performantă. În multe cazuri este numai o problemă de a împărtăşi modalităţile şi căile pe care managerii cei mai ...
  • MARIAN, Gabriela (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2012)
    Pentru organizaţia viitorului, cerinţa de a fi competitivi impune cunoştinţe profunde de ştiinţa managementului, abilitatea de a utiliza eficace, metode, tehnici şi instrumente specifice, moderne, în pas cu progresul general ...
  • MÎRZA, Alexandru (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Metodologia de elaborare şi fundamentare a strategiilor, ansamblul etapelor, tehnicilor, metodelor şi modelelor folosite în vederea fundamentării strategiilor, precum şi elaborarea, implimentarea şi rolul acesteia în ...

Search DSpace


Browse

My Account