IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "consumatori"

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "consumatori"

Sort by: Order: Results:

  • CHIRIAC, Lilia; RUSU, Valeria (Tehnica UTM, 2018)
    Într-o economie de piaţă, cu o concurenţă acerbă, ambalajele sunt elemente de promovare a produselor. Fără ambalare, mărfurile ar fi în dezordine şi ineficiente. Ambalajul trebuie să promoveze produsul şi să contribuie la ...
  • DIMITROV, Mihaela; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Piaţa produselor farmaceutice prezintă anumite elemente specifice, in comparaţie cu pieţele pentru alte bunuri şi servicii, care limitează aplicarea deplină a mecanismelor economiei de piaţă bazate pe interacţiunea liberă ...
  • MÎRZA, Sergiu; ONOFREI, Oleg (Technical University of Moldova, 2022)
    The buying and consumption behavior of consumers of sea buckthorn products constitutes a behavior specific to food products. These behaviors represent certain acts of decision-making that are carried out both by the ...
  • CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Ghidul metodic privind elaborarea tezei de an la disciplina Comportamentul consumatorului a fost elaborat în conformitate cu curriculumul la disciplina respectivă. Lucrarea este destinată studenților programului de studii ...
  • SEVERIN, Daniela; ALBU, Ion (Tehnica UTM, 2011)
    In conditiile unei economii de piata concurenta este un lucru inevitabil si se desfasuara dupa anumite reguli stabilite in mod democratic, pentru a asigura libertatea de actiune a tuturor. In cadrul sistemului de concurenta ...
  • BOGDANOVA, Svetlana (Technical University of Moldova, 2022)
    The phenomenal and rapid development of the services sector on the basis of the scientific and technological revolution demonstrates the growing economic importance of services in the world. Transformation processes in ...
  • CHIRIAC, Lilia (Tehnica UTM, 2015)
    Lateral marketing is a new dimension of modern marketing concept approach. It appears as an alternative to exploit the opportunities, offers an alternative for generating entirely new product ideas for high demand ...
  • POPOVICI, Larisa (Tehnica UTM, 2015)
    Neuromarketing is the study of how people's brains respond to advertising and other brand-related messages by scientifically monitoring brainwave activity, eye-tracking and skin response. For decades, marketers have sought ...
  • CERNEI, Ion; MAMALIGA, Vasile (Tehnica UTM, 2015)
    Pîinea este unul din cele mai cunoscute produse alimentare, care are o istorie de mii de ani, datînd cu anii 8000 i.e.n.. Trecind prin multe etape de dezvoltare şi evoluţie a populaţiei ea a cunoscut diverse modificări, ...
  • CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2017)
    Ghidul metodic privind elaborarea tezei de an la disciplina Teoria comportării consumatorului a fost discutat şi recomandat pentru editare la şedinţa Catedrei Teorie Economică şi Marketing din 02.02.2017, proces-verbal nr.6.

Search DSpace


Browse

My Account