IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "consumator"

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "consumator"

Sort by: Order: Results:

  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2014)
    Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia. Riscul de confuzie şi cel de asociere a apărut în domeniul marketingului, ...
  • ZAIAŢ, Elena; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Publicitatea este ştiinţa care ţine loc pe inteligenţă umană suficient de mult timp ca să storci nişte bani, scopul acesteia nu este acela de a enunţa date concrete despre un produs, ci de a vinde o soluţie sau un vis.Astfel, ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • BACA, Olga; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2014)
    Într-o societate extrem de aglomerată cu nenumărate produse şi servicii, atenţia şi loialitatea clientului devin resurse extrem de valoroase. Deseori succesul unei companii depinde direct de modul în care aceasta tratează ...
  • GOIAN, Mariana (Tehnica UTM, 2013)
    In the broadest sense, merchandising is any practice which contributes to the sale of products to a retail consumer. At a retail in-store level, merchandising refers to the variety of products available for sale and the ...
  • CHILDESCU, Valentina; POPOVICI, Larisa (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, ...
  • CHILDESCU, Valentina; GUMENIUC, Ina (Tehnica UTM, 2013)
    Environmental protection is now a an essential condition for the proper functioning of any economic activities. But marketing and ecology are determined by multiple domains between relationships and connections
  • GOIAN, Mariana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Folosit aproape de întreaga comunitate a publicităţii din lume, branding-ul este un concept mult mai cuprinzător decît imaginea, cu care deseori este confundat. Deosebindu-se de numele generic, brandul oferă posibilitatea ...

Search DSpace


Browse

My Account