IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Title

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Title

Sort by: Order: Results:

  • PYLYPENKO, K. A.; BRYGINA, Sofiya; PUKAS, Yelyzaveta (Technical University of Moldova, 2023)
    The article outlines the need to use promotion methods for the development of tourism, namely ethnic-gastronomic tourism in a period of uncertainty. It requires a lot of efforts and investments of various nature. One of ...
  • CANJA, Ana; RAILEAN, Alina; CARMANOVICI, Irina (Tehnica UTM, 2015)
    This article is about social marketing and it’s general characteristics, definition, key-points. Also, it aims to describe the basic principles of social marketing, offering a brief explanation for each of them. An essential ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea metodică a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Departamentului Teorie economică şi Marketing din 29.03.2018, proces-verbal nr.8, şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din ...
  • GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic privind desfășurarea seminarelor și lecțiilor este conceput ca un ghid clar și organizat pentru activitățile practice, pentru dobândirea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților într-un mod concret ...
  • MEREUTA, Constantin (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Teza de master a fost elaborată în baza situaţiilor pe piaţa imobiliara a Republicii Moldova în perioada anilor 2016- 2019 şi are ca scop realizarea analizei pieţii imobiliare şi a activităţii companiei „ LID Intellegent ...
  • BACA, Olga; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2014)
    Într-o societate extrem de aglomerată cu nenumărate produse şi servicii, atenţia şi loialitatea clientului devin resurse extrem de valoroase. Deseori succesul unei companii depinde direct de modul în care aceasta tratează ...
  • CHIRIAC, Lilia (Tehnica UTM, 2015)
    Lateral marketing is a new dimension of modern marketing concept approach. It appears as an alternative to exploit the opportunities, offers an alternative for generating entirely new product ideas for high demand ...
  • BURBULEA, Rodica (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic include teste, probleme şi studii de caz alcătuite în conformitate cu programa analitică, necesare pentru a dezvolta cunoștințe și abilități privind gestionarea și promovarea produselor și serviciilor ...
  • GHERMAN, Victoria (2021)
    Obiectivele: - Reflectarea obiectivelor generale privind dezvoltarea durabilă; - Studierea procesului de adaptarea sistemului dezvoltării durabile la contextul Republicii Moldova; - Studierea conceptelor teoretice a ...
  • CIUMAC, Maria (Tehnica UTM, 2013)
    In this article are presented measures to increase revenues and payments. Are listed principles for optimizing treasury. Is shown the importance of accelerating revenue and reducing unused funds, choosing real terms for ...
  • GUMENIUC, Ina (Tehnica UTM, 2020)
    Meal vouchers are an individual food allowance granted by the employer to the employee. The granting of meal vouchers in the Republic of Moldova is optional and is regulated by the Law on Meal Vouchers No. 166 of 21.09.2017 ...
  • KONONENKO, Z.; KUZMENKO, O.; PYLYPENKO, K. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    The problematic aspects of the financial and credit mechanism of business activity are considered. Some factors of formation of financial interrelations at the micro level and their interaction at the macro level are ...
  • GOIAN, Mariana (Tehnica UTM, 2013)
    In the broadest sense, merchandising is any practice which contributes to the sale of products to a retail consumer. At a retail in-store level, merchandising refers to the variety of products available for sale and the ...
  • KENIG, Eduard; SECRIERU, Angela (Technical University of Moldova, 2022)
    This article presents the synthesis of research activities on the evaluation methodology of the financial system, including its components through the lens of the objective of ensuring sustainable economic growth. The ...
  • ERHAN, Cristina (Tehnica UTM, 2019)
    În acest articol vor fi abordate clasificările și specificul de construire a graficelor precum și domeniul de utilizarea a fiecărui tip în particular, avantajele și dezavantajele acestora. Cercetările arată că în studierea ...
  • CARP, Elena (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Lucrarea de faţă îşi propune să abordeze problematica riscului de faliment la nivelul managementului financiar al întreprinderii, prin identificarea potenţialelor surse de risc şi a factorilor de risc ataşaţi unei ...
  • ȚÎGANAȘ, Arina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2022)
    În era digitală, în care utilizatorii internetului și potențialii clienți ai afacerilor petrec tot mai mult timp online pentru a se informa sau a face cumpărături, practic fiecare afacere este impusă să se adapteze la ...
  • GORGAN, Natalia; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2011)
    În procesul tranziţiei la economia de piaţă o problemă esenţială pentru Republica Moldova a constituit combaterea procesului inflaţionist. În lucrarea de faţă sunt evidenţiate formele de inflaţie, cauzele ei, precum şi ...
  • MORARU, Vasile (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    În lucrare sunt expuse principalele metode de calcul numeric pentru rezolvarea unor probleme ce pot fi întâlnite frecvent în practică. Manualul este destinat în primul rând studenților, constituind un sprijin efectiv la ...
  • COJOCARU, Dumitru (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    Teza include: introducere, trei capitole, concluziile generale şi recomandări, bibliografia din 105 de titluri, 79 pagini de text de bază, respectiv, 22 anexe, 14 figuri, 13 tabele şi 24 formule. Scopul şi obiectivele ...

Search DSpace


Browse

My Account