IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova

Show simple item record

dc.contributor.author GANGAN, Andrei
dc.date.accessioned 2019-06-13T09:44:38Z
dc.date.available 2019-06-13T09:44:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation GANGAN, Andrei. Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 20 – 21 octombrie, 2014. Chișinău, 2015, vol. 3, pp. 509-510. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-382-0 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-249-6
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/2805
dc.description Resursă electronică en_US
dc.description.abstract Marketingul strategic presupune un şir complex de activităţi privind studierea aprofundată a pieţe in continuă modificare, şi selectarea acelor oportunităţi de afaceri, ce ar asigura un nivel stabil de venituri în perioadă indelungată de timp. La prima vedere implementarea principiilor marketingului strategic in Republica Moldova necesită cheltuieli substanţiale. In perspectivă aceste cheltuieli se vor recupera şi vor asigura avantaje competitive agenţilor economici. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject decizii en_US
dc.subject marketing strategic en_US
dc.subject marketing operativ en_US
dc.subject piaţă en_US
dc.title Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account