Show simple item record

dc.contributor.author CHILDESCU, Valentina
dc.date.accessioned 2019-06-12T09:28:00Z
dc.date.available 2019-06-12T09:28:00Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation CHILDESCU, Valentina. Auditul de marketing în aspect conceptual. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 20 – 21 octombrie, 2014. Chișinău, 2015, vol. 3, pp. 427-430. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-382-0 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-249-6
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/2782
dc.description Resursă electronică en_US
dc.description.abstract Locul esenţial in cadrul activităţii de marketing il ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu in ultimul rand, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii intreprinderii. Esenţa acestei activităţi rezidă in soluţionarea unor probleme destul de complexe: stabilirea obiectivelor strategice de marketing in concordanţă cu cele generale ale întreprinderii, orientarea eforturilor de marketing in direcţia necesară, elaborarea planului de marketing al intreprinderii, controlul realizării obiectivelor planificate ş.a. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject audit de marketing en_US
dc.subject marketing strategic en_US
dc.title Auditul de marketing în aspect conceptual en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account