Scopul lucrării: analiza bazelor teoretice şi metodologice ale procesului de corectare a erorilor cu aplicarea lor în practică.
Obiectivele lucrării:
Analiza bazelor teoretice şi metodologice a procesului de corectare a erorilor.
Studierea literaturii de specialitate, a cadrului legislativ, normativ de executare a lucrărilor cadastrale de corectare a erorilor.
Descrierea obiectului de studiu.
Aplicarea metodelor de executare a lucrărilor de corectare a erorilor.
Metodele aplicate la elaborarea lucrării: analiza istorică a evoluţiei lucrărilor cadastrale de înregistrare, metoda proiectului, metoda statistică de analiză a datelor, comparaţia, metoda aplicării cadrului normativ.
Rezultatele obţinute:
Elaborarea planelor geometrice ale terenurilor corectate.
Elaborarea listei terenurilor incluse în procesul de corectare a erorilor.
Elaborarea planului general al terenurilor corectate.
Elaborarea planului general al totalității suprapunerilor în comuna Băcioi.
Elaborarea compartimentului economic.
Elaborarea compartimentului securității și sănătății muncii.
Thesis objective: to analyze the theoretical and methodological bases of error correction processes and apply them in practice.
Thesis objectives:
Analysis of the theoretical and methodological bases of error correction processes.
Study of specialized literature, legislative framework, norms for executing cadastral works for error correction.
Description of the study object.
Application of methods for executing error correction works.
Methods applied in thesis development: historical analysis of the evolution of cadastral registration works, project method, statistical data analysis method, comparison, application of normative framework.
Results obtained:
Development of geometric plans for corrected lands.
Development of the list of lands included in the error correction process.
Development of the general plan of corrected lands.
Development of the general plan of all overlays in Băcioi commune.
Development of the economic department.
Development of the occupational health and safety department.