IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Изучение маркетинговой стратегии по продаже молдавского вина в Китае на базе культуры, традиции, фактора терруар (ЗГУ) и винного туризма

Show simple item record

dc.contributor.advisor VACARCIUC, Liviu
dc.contributor.author SUN RANRAN
dc.date.accessioned 2024-02-20T10:13:13Z
dc.date.available 2024-02-20T10:13:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SUN RANRAN. Studiul strategiei de marketing și vânzare a vinurilor moldovenești în China în baza culturii, tradiției, factorului terruar-IGP și a turismului vitivinicol: tz. de master: Programul de studiu: Evaluarea ecosistemelor viticole pentru producţia vitivinicolă cu denumire de origine. Cond. Liviu VACARCIUC, 2024. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/26479
dc.description Fişierul ataşat conţine: Adnotare, Annotation, Оглавление, Введение, Выводы, Литературные источники. en_US
dc.description.abstract Scopul tezei: studierea strategiei de marketing pentru vânzarea vinului moldovenesc în China bazată pe mai mulți factori (tradiție, terroir și turism viticol). en_US
dc.description.abstract The purpose of the thesis: to study the marketing strategy for the sale of Moldovan wine in China based on several factors (tradition, terroir and wine tourism). en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject vinul moldovenesc en_US
dc.subject piața vinului din China en_US
dc.subject moldovan wines en_US
dc.subject Chinese wine market en_US
dc.title Изучение маркетинговой стратегии по продаже молдавского вина в Китае на базе культуры, традиции, фактора терруар (ЗГУ) и винного туризма en_US
dc.title.alternative Studiul strategiei de marketing și vânzare a vinurilor moldovenești în China în baza culturii, tradiției, factorului terruar-IGP și a turismului vitivinicol en_US
dc.title.alternative Studying the marketing strategy for the sale of Moldovan wine in China based on culture, tradition, terroir (IGP) and wine tourism, Master's thesis in engineering sciences en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account