Show simple item record

dc.contributor.author VREME, Iuliana
dc.contributor.author CHILDESCU, Valentina
dc.date.accessioned 2019-04-24T08:18:45Z
dc.date.available 2019-04-24T08:18:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation VREME, Iuliana, CHILDESCU, Valentina, Importanţa marketingului în activitatea economică. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 15-17 noiembrie, 2012. Chișinău, 2013, vol. 3, pp. 518-519. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-251-9 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-249-6
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/2267
dc.description.abstract În acest articol tindem să vă relatăm în ce constă conceptul de marketing şi importanţa lui în activitatea firmei. Este relatat procesul de transmitere a informaţiei de la producător la consumator. Sunt descrise principalele elemente ale mixului de marketing în jurul cărora sunt concentrate toate activităţile firmei moderne, şi anume: produsul/serviciul, preţul, distribuţia şi promovrea. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject comerţ en_US
dc.subject reclamă en_US
dc.subject studiu en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject preţ en_US
dc.subject produs en_US
dc.subject promovare en_US
dc.subject distribuţie en_US
dc.subject nevoi en_US
dc.subject cerere en_US
dc.subject dorinţă en_US
dc.title Importanţa marketingului în activitatea economică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account