Primul compartiment a lucrării justifică relevanța subiectului, s-a analizat și au fost stabilite principiile generale de cercetare și cauzele principale a accidentelor cu implicarea pietonilor. Cele mai dese acidentele cu mplicarea pietonilor sunt pe trecerele de pietoni. Rezolvarea este posibilă, dar este necesar de făcut investiții și o abordare cuprinzătoare, oferind soluții simultane a unor probleme tradiționale. Elaborarea cerințelor moderne de siguranță la trecerile de pietoni, cu reglemetarea vitezei de circulație și intensitatea traficului de vehicule și a pietonilor.
Al doilea compartiment a lucrării, argumentează utilizarea trecerilor de pietoni la nivele diferite și treceri de pietoni sigure la același nivel, provocând trecerea carosabilului în locuri interzise în afara tecerilor de pietoni, informațiile de instalare și locația celei mai apropiate treceri de pietoni. Trotuare îmbunătățite în așa mod, ca să forțăm pietonii să traverseze strada pe trecerea de pietoni, de obicei pietonii nu aleg o parte mai sigură ci mai convenabilă a drumului, care poate să fie nu cea mai sigură, care de multe ori duce la consecințe grave. Utilizarea gardurilor pietonale în zone de drumuri periculoase pentru trecerea părții carosabile.
În a treia secțiune a lucrării, sau analizat limitatoarele de viteză amplasate pe partea carosabilă, în apropierea școlilor, grădinițelor, precum și aglomerările de copii - aceștia sunt pietoni imprevizibili. De asemenea, trebuie "aranjate" obstacole de viteză lângă instituțiile sportive și spitale, înainte de treceri de pietoni, bariere, în apropiere benzinăriilor, clădirilor, locuri de parcare, în cazul în care există permanent o mulțime mare de oameni. Locurile unde nu se utilizează limitatoarele de viteză de cauciuc – autostrada, care pot provoca accidente grave, precum și poduri, stațiile transportului public, pasaje, tuneluri. Pe autostrăzile cu mai mult de 3 benzi sunt interzise instalarea limitatoarelor de viteză.
Lucrarea prezentată este finisată cu propuneri pentru implimetarea elementelor de infrastructură a părții carosabile la trecerile de pietoni, în dependență de numărul de pietoni care traversează strada pe oră.
The first section of the work justifies the relevance of the topic, we analyze and establish the main activities and related causes of accidents involving pedestrians. Hitting at pedestrian crossings - pedestrians the most acute problem today. Its resolution is possible, but it requires investment and a comprehensive approach, providing simultaneous solution of some problems of traditional hiking. Razrabotyvaem relevant existing safety requirements of pedestrian crossings with modern high-speed mode of movement and intensity of traffic of vehicles and pedestrians.
The second section of the work, encourages safe use multilevel pedestrian crossings and safe pedestrian crossings flatten, causing the roadway transition at an undisclosed location and move the roadway is a pedestrian crossing, the installation information on the location of the nearest pedestrian crossing. Improved sidewalks and pedestrian paths, forcing pedestrians to walk on the carriageway, and they usually do not choose a safer and more convenient side of the road, which may be on the side of the associated movement, which often leads to serious consequences. Creating sufficient use of pedestrian fencing in areas of roads, dangerous to their transition pedestrians.
In the third section of the paper, got acquainted with the speed bumps are equipped with roads that pass schools and kindergartens as well as children - this is the most unpredictable pedestrians. It should also be "stacked" for speed obstacles near the sports facilities and hospitals, before pedestrian crossings, gates, near gas stations, apartment buildings, parking lots, buildings, where there is always a large crowd of people. Places where the rubber speed bump is not used - a highway on which such an obstacle could lead to a serious accident, as well as bridges, public transport, overpasses, tunnels, traffic. Do not install speed bumps on multi-lane highways, with more than three lanes.
Final work is completed master's literary sources and the general conclusions for the implementation and deployment of security infrastructure elements of a pedestrian crossing the roadway.