Dezvoltării transportului i se acordă un rol deosebit, deoarece sistemul de
transport modelează în mare măsură stilul de viaţă şi circulaţia oamenilor în
condiţii de aglomerare, a cărui suprafaţă este de zeci de mii de hectare. Transportul
urban ar trebui, pe de o parte, să creeze noi oportunităţi de transport în ceea ce
priveşte accesibilitatea, viteza, nivelul de confort şiţ, dar, pe de altă parte, să
reducă cererea (mobilitatea) persoanelor de a circula cu vehicule private în
favoarea celor publice, ca precum şi mersul pe jos şi cu bicicleta.
Dezvoltarea şi adoptarea de soluţii integrate pentru utilizarea raţională şi sigură
a diferitelor tipuri de transport urban şi interacţiunea acestora pentru a satisface
diferitele nevoi de transport ale populaţiei în timp real, adică managementul acestui
sistem natural şi tehnic complex nu poate fi eficient dacă te concentrezi doar pe
imagini, experienţa de viaţă sau profesională a factorilor de decizie, experienţa
străină, opinia publică şi tehnologiile simplificate.
The development of transport is given a special role, because the transport system
largely shapes the lifestyle and movement of people in crowded conditions,
whose area is tens of thousands of hectares. Urban transport should, on the one
hand, create new transport opportunities in terms of accessibility, speed, comfort
and safety, but, on the other hand, reduce the demand (mobility) of people to drive
private vehicles. in favor of the public ones, as well as walking and cycling.
Developing and adopting integrated solutions for the rational and safe use of
different types of urban transport and their interaction to meet the different
transport needs of the population in real time, ie the management of this complex
natural and technical system can not be effective if you focus only on images, life
or professional experience of decision makers, foreign experience, public opinion
and simplified technologies.
Based on the solution of optimization problems, it is necessary to develop
algorithms for managing the demand for transport and to form models of behavior
in transport of the population appropriate to the level of development of the engine.