Abstract:
Manualul de faţă a fost elaborat în cadrul Proiectului TEMPUS „Dezvoltarea de par-teneriate cu întreprinderile din republica Moldova”, printre obiectivele principale ale căruia se numără motivarea şi susţinerea studenţilor în dezvoltarea iniţiativei de între-prinzător, oferirea asistenţei informaţionale pentru studierea bazei antreprenoriatului, precum şi formarea competenţelor de creare şi gestiune a afacerii proprii.
Micul business reprezintă viitorul economiei. Afacerea proprie oferă posibilităţi de manifestare a abilităţilor şi talentului, de aplicare a experienţei profesionale, de dezvoltare personală. Una dintre provocările pe care le au de înfruntat universităţile este încurajarea şi dezvoltarea abilităţilor de întreprinzător la studenţi. Acest ma-nual vine cu soluţii concrete pentru această problemă, motivând studenţii şi creând un cadru teoretico-practic pentru formarea cunoştinţelor într-o manieră sistematică. Astfel, scopul manualului este de a asista studenţii în formarea competenţelor de iniţiere şi gestionare a afacerii proprii.
Astfel, manualul prezintă definiţii ale antreprenoriatului, explică modalităţile de generare a ideilor de afaceri, analizând aspecte importante de marketing, finanţare, planificare şi contabilitate a afacerii, oferind şi o listă a instituţiilor care acordă con-sultanţă, suport şi finanţare pentru micul business.
Description:
Fişierul ataşat conţine: Întroducere, Cuprins. Textul integral al publicației poate fi accesat pe site-ul http://library.utm.md. Accesul prin logare este valabil pentru studenţi, masteranzi, doctoranzi şi cadre didactice UTM.