Show simple item record

dc.contributor.author CAZACU, V.
dc.contributor.author CARMANOVICI, I.
dc.date.accessioned 2021-06-08T07:26:22Z
dc.date.available 2021-06-08T07:26:22Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation CAZACU, V., CARMANOVICI, I. Bazele marketingului: Indicaţii metodice. Univ. Tehn. a Moldovei, Fac. Inginerie Economică şi Business, Cat. Teorie Economică şi Marketing. Chişinău: Tehnica UTM, 2013. 80 p. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/15700
dc.description Fişierul ataşat conţine: Introducere, Cuprins, Bibliografie. Textul integral al publicației poate fi accesat pe site-ul http://library.utm.md. Accesul prin logare este valabil pentru studenţi, masteranzi, doctoranzi şi cadre didactice UTM. en_US
dc.description.abstract În condiţiile economiei de piaţă în Republica Moldova problemele în teoria de organizare şi gestionare a activităţii de marketing sunt de un interes considerabil şi unul dintre cele mai promiţătoare domenii de formare ale oamenilor de afaceri, managerilor, specialiştilor în marketing şi economiştilor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject autocontrol en_US
dc.subject planificarea firmei en_US
dc.title Bazele marketingului: Indicaţii metodice en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account