Teza prin tematica abordată, se incadrează în segmentul pentru diminuarea poluării prin utilizarea ca combustibil pentru MAS a amestecului etanol-benzină în diferite proporţii sau chiar in stare pură.
Teza prezintă unele probleme privind necesitatea reducerii efectelor emisiilor de gaze asupra mediului urban şi se arată că una dintre soluţiile cu efecte radicale asupra reducerii emisiilor de gaze, o reprezintă înlocuirea combustibililor tradiţionali cu amestecul dintre acestia si etanol, etanolul fiind considerat unul din combustibilii viitorului.
În lucrarea dată s-au analizat caile de combatere a poluării produse de motoarele MAI şi utilizarea bioetanolului pentru alimentarea motoarelor cu aprindere prin scânteie.
S-a studiat modificarea automobilelor pe carburator pentru a funcţiona cu etanol şi sistemul de injecţie Bosch pentru amestec benzină-etanol
Thesis by theme, enframe segment using less polluting fuels like ethanol-gasoline mixture MAS in different proportions or pure.
The thesis presents some problems regarding the need to reduce the effects of greenhouse gas emissions on the urban environment and it shows that one of the solutions with radical effects on reducing gas emissions, is replacing traditional fuels with the mixture between them and ethanol, ethanol is considered one of the fuels of the future.
In this work it was analyzed ways of combating pollution from MIA and use bioethanol engines to power spark-ignition engines.
It studied the cars carburetor modification to operate with ethanol and Bosch injection system for gasoline-ethanol blend.