IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Sporirea vînzărilor companiei ,,GLAMIS” S.R.L. în baza perfecționării activității de creditare

Show simple item record

dc.contributor.advisor ȚURCAN, Rina
dc.contributor.author LESNIC, Alina
dc.date.accessioned 2021-02-05T11:58:10Z
dc.date.available 2021-02-05T11:58:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation LESNIC, Alina. Sporirea vînzărilor companiei ,,GLAMIS” S.R.L. în baza perfecționării activității de creditare: tz. de master. Cond. şt. ȚURCAN Rina. Chişinău, 2020. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/12624
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Abstract, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Teza de master este structurată în corespundere cu obiectul cercetării și conține: introducere, trei capitole, concluzii și recomandări, bibliografie din 57 de titluri, 68 pagini de text de bază, 25 figuri, 34 tabele și 6 anexe. Problematica studiului: Constă în analiza activității de creditare desfășurate în cadrul companiei ,,Glamis” SRL, argumentarea și analiza posibilităților de perfecționare a acesteia în vederea sporirii vânzărilor totale ale companiei. Reieșind din problemtica tezei, se are în vedere atingerea următoarelor obiective: 1. Prezentarea și analiza importanței creditului în economia contemporană; 2. Prezentarea conceptelor de bază privind creditul și activitatea de creditare; 3. Analiza caracteristicilor și funcțiilor creditului; 4. Analiza companiilor de microfinanțare și rolului acestora în Republica Moldova 5. Analiza detaliată a activității de creditare, din cadrul ,,Glamis” SRL; 6. Argumentarea și analiza contextului concurențial al ,,Glamis” SRL; 7. Identificarea direcțiilor de perfecționare a activității de creditare din cadrul ,,Glamis” SRL; 8. Analiza efectelor, modificărilor propuse asupra vînzărilor companiei ,,Glamis” SRL. Metodologia cercetării. În lucrarea dată au fost utilizate metode‚ procedee şi tehnici de cercetare teoretice și anume studiul surselor bibliografice‚ analize‚ sinteze și clasificări; de interpretare a datelor în scopul efectuării analizei cantitativ – calitative și desigur că a urmat o analiză a activității practice pentru a putea determina și analiza aspectele activității de creditare și inluiența acesteia asupra rezultatelor companiei. Realizarea cercetării a presupus utilizarea metodelor şi tehnicilor de culegere şi prelucrare a datelor secundare și primare, respectiv metoda observării, documentării. Rezultatele cercetării: În lucrare a fost efectuată o analiză a activității de creditare din cadrul companiei ,,Glamis” SRL, în baza informațiilor obținute au fost formulate și prezentate metode care ar putea influiența pozitiv asupra veniturilor companiei, respectiv a situației financiare. În această teză de master au fost prezentate și analizate principalele abordări privind creditul și activitatea de creditare precum și avantajele acesteia pentru companie. A fost efectuat un studiu în vederea identificării modalităților de îmbunătățire a activității de creditare în scopul majorării volumului total de vânzări. S-au formulat recomandări ce ar putea influiența asupra activității de sporire a vânzărilor în credit și evaluare a avantajelor oferite de către companiile de creditare. en_US
dc.description.abstract La thèse de master est structurée en fonction de l'objet de la recherche et contient: introduction, trois chapitres, conclusions et recommandations, bibliographie avec 57 titres, 68 pages de texte de base, 25 figures, 34 tableaux et 6 annexes. L'enjeu de l'étude: Il consiste en l'analyse de l'activité de crédit réalisée au sein de la société «Glamis» SRL, de l'argumentation et l'analyse des possibilités de l'améliorer afin d'augmenter le chiffre d'affaires total de la société. Sur la base de la problématique de la thèse, il est envisagé d'atteindre les objectifs suivants: 1. Présentation et analyse de l'importance du crédit dans l'économie contemporaine; 2. Présentation des concepts de base concernant l'activité de crédit et de prêt; 3. Analyse des caractéristiques et fonctions du crédit; 4. Analyse des entreprises de microfinance et de leur rôle en République de Moldova; 5. Analyse détaillée de l'activité de prêt, au sein de "Glamis" SRL; 6. Argumentation et analyse du contexte concurrentiel de "Glamis" SRL; 7. Identifier les directions pour améliorer l'activité de prêt au sein de la société «Glamis» SRL; 8. Analyse des effets, modifications proposées sur les ventes de la société "Glamis" SRL. Méthodologie de recherche. Dans cette thèse de maîtrise, des méthodes, procédures et techniques de recherche théorique ont été utilisées, à savoir l'étude des sources bibliographiques, l'analyse, la synthèse et la classification; d'interpréter les données afin d'effectuer l'analyse quantitative-qualitative et a bien sûr suivi une analyse de l'activité pratique afin de déterminer et d'analyser les aspects de l'activité de prêt et son influence sur les résultats de l'entreprise. La recherche a impliqué l'utilisation de méthodes et techniques de collecte et de traitement des données secondaires et primaires, respectivement la méthode d'observation, la documentation. Résultats de la recherche: Dans le document a été réalisée une analyse de l'activité de prêt au sein de la société "Glamis" SRL, sur la base des informations obtenues ont été formulées et présenté des méthodes qui pourraient influencer positivement les revenus de l'entreprise, respectivement la situation financière. Dans cette thèse de maîtrise ont été présentés et analysés les principales approches du crédit et du prêt et ses avantages pour l'entreprise. Une étude a été menée pour identifier les moyens d'améliorer les prêts afin d'augmenter le volume total des ventes. Des recommandations ont été formulées qui pourraient influencer l'activité d'augmentation des ventes à crédit et l'évaluation des avantages offerts par les sociétés de crédit. .
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject creditare en_US
dc.subject vânzări en_US
dc.title Sporirea vînzărilor companiei ,,GLAMIS” S.R.L. în baza perfecționării activității de creditare en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account