IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Program de studii - Administrarea afacerilor, 90 credite by Subject "marketing"

Browsing Program de studii - Administrarea afacerilor, 90 credite by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • BARBULAT, Irina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Teza are ca scop analiza activității de marketing a companiei Mico Catering, unde îmi propun elaborarea unui plan de măsuri pentru perfecționarea activității comerciale și oportunității de creștere și stimulare a vânzărilor ...
  • BOGACIUC, Alexandr (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Una din principalele condiții de sporire a eficienței întreprinderii este realizarea activitatății de marketing, ceea ce va asigura identificarea cerințelor cumpărătorilor privind sortimentul și calitatea produselor ...
  • ȚÎGANAȘ, Arina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2022)
    În era digitală, în care utilizatorii internetului și potențialii clienți ai afacerilor petrec tot mai mult timp online pentru a se informa sau a face cumpărături, practic fiecare afacere este impusă să se adapteze la ...

Search DSpace


Browse

My Account