Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • PULBERE, Veronica (Technical University of Moldova, 2015)
    Republic of Moldova seeks at all times to obtain more performance in its development. Such action plans are drawn up for the implementation of the strategic objectives. The multitude of national policies and reforms in all ...
  • SCUTARU, A.; BÂRDAN, V.; BRUC, I.; SCUTARU, N. (Universitatea de Stat din Moldova, 2017)
    Analyze concomitently the opportunity and the specificity of adopting strategic decisions in the enterprise management from the Republic of Moldova. At the same time they propose also other alternative doctrines and analyze ...
  • BIVOL, Elena; ROȘCOVAN, Mihail (Tehnica UTM, 2015)
    Dezvoltarea integrată a sistemului de transporturi este un criteriu necesar în contextul integrării țării noastre în Uniunea Europeană. Acest lucru va fi posibil doar prin soluționarea problemelor actuale din domeniul ...
  • SAVA, Lilia; GUJUMAN, Lucia; SOROCHIN, Serafima; VINOKUROVA, Marina (Institutul de Cercetari Economice şi Sociale “Gheorghe Zane”, Iaşi, 2021)
    Information and communication technology, abbreviated IT/TI and TIC, is the technology needed for information processing. The information and communication technology (TIC) sector is a growing sector that contributes ...
  • ISTRATI, Adrian (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2021)
    În prezentul proiect a fost stabilit scopul de a studia aplicațiile automatizate de generare a documentelor existente la moment pentru realizarea ulterioară a unui sistem automatizat de generare a documentelor juridice, ...
  • SIMINIUC, Rodica; CHIRSANOVA, Aurica; CIUMC, Jorj; REȘITCA, Vladislav (Tehnica UTM, 2018)
    L’état nutritionnel de la population moldave demeure un problème majeur de santé publique et socio-économique. Des pratiques alimentaires inadaptées en sont souvent à l’origine, notamment dues a la méconnaissance des ...
  • ŢURCAN, Diana; ALCAZ, Tudor (Tehnica UTM, 2013)
    Acţiunele managementului strategic în transport ca şi în cazul activităţiilor de producţie sau servicii,se încadrează atît în managmentul strategic cît şi cel operativ. Specialitatea constă in acele particularităţii ale ...
  • LUNGU, Viorelia (Tehnica UTM, 2013)
    EP ca dimensiune a Ştiinţelor Educaţiei, accentuează şi aduce în prim plan necesitatea şi posibilitatea luării sub control a preocupărilor formative, într-o manieră globală şi orientată valoric, a construirii schimbării ...
  • BILEVICI, Veaceslav; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2009)
    Din punct de vedere conceptual stabilirea strategiilor de informatizare al întreprinderii de transport reprezintă un proces de preluare a funcţiilor unui sistem-obiect cu un sistem informatic propriu pentru efectuarea ...
  • ȚURCANU, Iurie; CIOBANU, Nicolae (Tehnica UTM, 2018)
    Transportul feroviar constituie o parte a sistemului unitar de transport al țării și, în interacțiunea lui cu alte tipuri de transport, este destinat să asigure la timp și calitativ, în traficul feroviar intern și ...
  • ZINGAN, O. (Tehnica UTM, 2012)
    Însuşirea eficientă a lexicului specializat într-o limbă străină nu este doar preocuparea studenţilor dar şi a profesorului. În acest articol ne vom axa pe rolul critic al profesorului în alegerea strategiilor şi materialelor ...
  • STRATULAT, Iurie; BULGAC, Olesea (Tehnica UTM, 2018)
    În lucrare sunt descrise metode de promovare a produselor industriale și esența fiacărei metode de promovare, avantaje și dezavantaje, trăsăturile esențiale ale promovării vânzărilor, principalele probleme puse de utilizatorii ...
  • STRATULAT, Iurie; BULGAC, Olesea (Universitatea de Stat din Comrat, 2018)
    Prin strategii de promovare a produselor se subințelege ansamblul de acțiuni demarate cu scopul de informare și atragere a unui număr cât mai mare de clienţi potenţiali care ar fi satisfăcuți de produsele promovate ...
  • SOCOL, Artiom (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Scopul acestei teze de master având la bază tema ’’Strategii de promovare a transportului intermodal și multimodal în Europa’’ este de a reda toată importanța și potențialul acestor moduri de transport, fiecare având în ...
  • SIMION, Simion Dănuţ (Tehnica UTM, 2017)
    Nimeni nu scapă de conflict. Acesta poate fi întâlnit în toate formele de organizare socială şi instituţii inclusiv în învăţământ. Frecvenţa conform statisticilor fiind destul de mare. Avem conflicte între studenţi, între ...
  • MOISEI, Ionel (Universitatea Tehnică a Moldove, 2024)
    Economia contemporană este caracterizată de un proces continuu de transformări, în special generate de tendințele tot mai evidente ale globalizării și internaționalizării activităților antreprenoriale. În această ordine ...
  • GÎSCĂ, Snejana; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Ca consecinţă a internaţionalizării afacerilor sau constituit societăţile mixte cu participare străină „joint ventures”. Răspîndirea lor a fost stimulată de cel puţin două tendinţe: prima, de natură economică, are în vedere ...
  • CAZAC, Viorica (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Diversitatea tehnologiilor şi produselor mass-media ar putea influenţa subdimensionarea interesului cititorilor pentru carte, dispersându-l în atracția pentru multiple posibilităţi de informare, în scopuri cognitive, ...
  • OMBUN, Greta (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Lucrarea de față scoate în evidență istoria, clasificarea și importanța ferestrelor în designul interiorului. Locul în care trăim ne afectează starea de spirit și productivitatea zilnică. Trebuie să ne simțim confortabil, ...
  • MARDARI, Tamara (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2022)
    Scopul general al acestei lucrări, constă în prezentarea structurii unei strategii de resurse umane pentru domeniul TIC. Se analizează minuțios specificul acestei industrii și care sunt provocările pe piața locală și ...

Search DSpace

Browse

My Account